Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Εικόνες ντροπής στον κεντρικό δρόμο

Η εικόνα που ακολουθεί δείχνει την κατάσταση που επικρατεί στον κεντρικό δρόμο της πόλης των Μεγάρων στο ύψος του δημοτικού γηπέδου.
Τρίτη πρωί και τα σκουπίδια έχουν αρχίσει να σκορπίζονται στο δρόμο.



Η υπηρεσία καθαριότητας δείχνει αδύναμη να ανταπεξέλθει στο καθήκον της.
Ο αντιδήμαρχος κ. Θανάσης Μαζιώτης, τι έχει να πει για αυτή την κατάσταση;
Το αξίωμα δεν είναι μόνο για δημόσιες σχέσεις κ. Μαζιώτη.

ΤΟ ΒΟΥΡΚΑΡΙ & Η ΛΙΜΝΗ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ & ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥΛΙΩΝ ΤΗΣ Ε.Ο.Ε.

Ο υγρότοπος του Βουρκαρίου Μεγάρων και η λίμνη Κουμουνδούρου παρουσιάζονται στο πρόσφατο τεύχος του περιοδικού 'ΟΙΩΝΟΣ'.

Στο περιοδικό γίνεται εκτεταμένη αναφορά στο πρόγραμμα παρατηρήσεων της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας για τους υγροτόπους της Αττικής.

Η λίμνη Κουμουνδούρου καταγράφεται ως η περιοχή με τους μεγαλύτερους πληθυσμούς υδροβίων, αλλά και σημαντικό αριθμό παρατηρούμενων πουλιών. Η λίμνη, άγνωστη μέχρι πρόσφατα στο ευρύ κοινό, βρέθηκε στην επικαιρότητα και προκάλεσε την προσοχή των επιστημόνων αλλά και των μέσων μαζικής ενημέρωσης χάριν των επίμονων προσπαθειών των κινήσεων πολιτών της περιοχής ("Διαρκής Κίνηση" και "Οικόπολις"). Η περιοχή εκτός από την οικολογική της σημασία είναι και σημαντικός αρχαιολογικός χώρος. Αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα από τις γειτονικές βιομηχανικές δραστηριότητες, αλλά έχει αποκτήσει πολλούς φίλους που θα εγγυηθούν με τη δράση τους την προστασία και αναβάθμιση αυτής της μικρής όασης μέσα στο γκρίζο βιομηχανικό τοπίο της Δυτικής Αττικής.




Ο υγρότοπος Βουρκάρι Μεγάρων καταγράφεται και σ αυτό το δημοσίευμα ως ένας από τους σημαντικότερους ορνιθολογικούς σταθμούς της Αττικής. Αναφέρεται τρίτος σε αριθμό καταγεγραμμένων ειδών στο νομό ( μετά τον Ωρωπό και τον Σχοινιά). Το Βουρκάρι και ο Ωρωπός φαίνεται να φιλοξενούν τον μεγαλύτερο αριθμό παρυδάτιων και κολοβατικών ειδών.

Η κεντρική σημασία του υγροτόπου μας για την διατήρηση της βιοποικιλότητας στην Δυτική Αττική γίνεται για μια ακόμα φορά εμφανής και πιέζει εκ των πραγμάτων την πολιτεία για την οριστική λύση του ζητήματος της προστασίας του. Οι δραστηριότητες του "Φορέα των Συλλόγων για την Προστασία του Βουρκαρίου" είναι σταθερά προσανατολισμένες προς αυτή την κατεύθυνση. Η νομοθετική κατοχύρωση της προστασίας του υγροτόπου είναι πια απαίτηση τόσο της Επιστημονικής κοινότητας όσο και της τοπικής κοινωνίας και η επίτευξή της φαίνεται ότι είναι σήμερα πιο κοντά από ποτέ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ

Είμαι ένα χειριστής πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair.

Σας γράφω λοιπόν γιατί μόλις έμαθα κάτι από ένα γνωστό μου, σχετικά με τον 15ο και 16ο μισθό των υπαλλήλων της Βουλής.

Έμαθα λοιπόν ότι το (ο Θεός να το κάνει) "επίδομα" των υπαλλήλων της Βουλής ΠΕ είναι ... 14.000 ευρώ το χρόνο!!!

Εγώ που επίσης είμαι ΠΕ για να πετάω μέσα στις φωτιές, με όλα τα "συνεπακόλουθα" και που δεν είναι πιστεύω ώρα να τα απαριθμήσω, παίρνω (ή καλύτερα έπαιρνα πριν την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης) επίδομα ... 12.500 ευρώ!!!

Μικρότερο και από υπάλληλο της Βουλής!

Αν πλέον μου μένουν τα 8000 ευρώ θα λέω δόξα τω Θεώ...

Για να καταφέρει κάποιος που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε πυροσβεστικά να πάρει ίδιο επίδομα, θα πρέπει να πετάει περίπου ...40 χρόνια (!!!) δηλαδή ... ΠΟΤΕ!!!

Ο παραπάνω υπολογισμός έγινε με το δεδομένο ότι θα πετάει μέσο όρο στην σταδιοδρομία του μέσο όρο 100 ώρες τον χρόνο, πράγμα ήδη αισιόδοξο.

Απίστευτο ...

Φυσικά για όλα αυτά ευθύνεται και η ηγεσία της ΠΑ, που εξακολουθεί να θεωρεί την αεροπυρόσβεση λιγότερο σημαντική από μια πτήση εκπαιδευτικού αεροσκάφους ή μια απλή πτήση IFR με μαχητικό.

Ας περάσουμε όμως και σε πιο ουσιαστικά θέματα.

Καλό θα είναι να ενημερωθεί ο κόσμος για τα τεκταινόμενα στην αεροπυρόσβεση.

Μόλις τις τελευταίες δύο εβδομάδες υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη κινητικότητα στα θέματα των πυροσβεστικών αεροσκαφών.

Και όλα αυτά εν αναμονή της πυροσβεστικής περιόδου!

Είμαστε παιδιά (ή μάλλον χειριστές) κατώτερου Θεού ...

Φυσικά αν πιάσουν μεγάλες φωτιές όλοι τους θα τρέξουν να φωτογραφηθούν μαζί μας, δεν πιστεύω να υπάρχει καμιά αμφιβολία πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Οι φωτιές έχουν ξεκινήσει όπως γνωρίζετε.

Να ενημερώσω επίσης ότι η χρονιά φοβάμαι ότι δεν θα πάει καλά.

Λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι μάλλον η πικρή αλήθεια.

Και αυτό γιατί το ηθικό είναι ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟ.

Όλοι θέλουνε να δώσουνε το 100% των δυνατοτήτων τους όπως συμβαίνει κάθε χρόνο.

Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο πιστεύουμε.

Αλλά με χαμηλό το ηθικό και δυσμενείς τις συνθήκες διαβίωσης, τα όρια των χειριστών χαμηλώνουν αισθητά για τόσο επικίνδυνες επιχειρήσεις.

Μόνο για επαγγελματικά ή υπηρεσιακά θέματα δεν συζητάμε.

Γιατί πλέον έχουμε βασικότατο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ οικονομικό πρόβλημα.

Δεν μιλάμε για τις περικοπές μισθών και πτητικών, ή το να βγάλουμε λεφτά στις πλάτες άλλων.

Κανείς δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο.

Μιλάμε για τα οδοιπορικά μας, τα οποία λόγω της φύσης της δουλειάς είναι πολύ σημαντικά.

Και τα οποία δεν αποτελούν εισόδημα αλλά αποζημίωση, αναδρομική μάλιστα αφού πρώτα τα έχεις βάλει από την τσέπη σου.

Και δυστυχώς αντί να περικόψουν εκεί που πρέπει (ή καλύτερα να τα επιστρέψουν αυτοί που τα πήραν), ψάχνουν για εξιλαστήρια θύματα εκεί που δεν θα έπρεπε να αμφισβητούν καθόλου την προσφορά σου.

Αντί να προσφέρουν το μέγιστο δυνατό των πόρων που διαθέτει η πατρίδα.

Και δεν είναι μόνο η αποζημίωση των οδοιπορικών, αλλά και οι περικοπές σε ξενοδοχεία, εγκαταστάσεις, φαγητό κτλ.

Για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν μιλάμε για ξενοδοχεία ή εγκαταστάσεις πέντε αστέρων, αλλά για κάτι άθλια ενοικιαζόμενα (αφού μέχρι εκεί μας φτάνουν τα χρήματα που μας δίνουν) ή κάτι ερείπια στις μονάδες.

Το φαγητό δε ούτε ο σκύλος δεν το τρώει.

Αλλά σιγά μην πατήσει κανείς τους να φάει μαζί μας ... πτέραρχος εννοώ και όχι σκύλος ...

Σύντομα θα κληθούμε όπως κάθε χρονιά να διασκορπιστούμε σε όλη την Ελλάδα.

Και ενώ οι μέρες οδοιπορικών δεν θα μειωθούνε (κακώς μάλλον αφού λίγα οδοιπορικά θα σήμαινε λίγα δικά μας έξοδα) ακούγεται ότι θα γίνουν περικοπές στον τρόπο αποζημίωσης των οδοιπορικών.

Ήδη τα παλιότερα χρόνια τα φέρναμε βόλτα οριακά χωρίς να λάβουμε υπ' όψην τα πολλά δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με τα οποία καταπονούσαμε τα ΙΧ μας, δηλαδή τις περιουσίες μας, για χάρη της υπηρεσίας.

Ρωτάω λοπόν;

- Πως θα (ακόμα και ... γιατί να) μετακινηθεί κάποιος με αυτή την τιμή βενζίνης;

Μετακίνηση με αυτοκίνητο δεν δικαιολογείται από την υπηρεσία (αν ήμασταν "εκλεκτοί" άλλων υπουργείων πιθανόν να δικαιολογούταν) και αν χρησιμοποιήσουμε τα καταπληκτικά ελληνικά μέσα μαζικής μεταφοράς (που δεν σε φτάνουν ούτε μέχρι τα χωριά που εδρεύουν τα αεροδρόμια, για να μην πούμε τα ίδια τα αεροδρόμια) το σύστημα θα φτάσει στα όρια του πριν καν ξεκινήσει.

- Πως θα μετακινηθεί κάποιος με αυτά τα διόδια;

- Πως θα τα καταφέρουμε όλα αυτά όταν ήδη έχουμε μειώσεις στον μισθό (150 - 350 ευρώ);

- Πως θα τα καταφέρουμε όλα αυτά όταν ΗΔΗ έχουμε αναδρομικές κρατήσεις στον μισθό;

Και μάλιστα τους πιο κρίσιμους για εμάς μήνες, τους καλοκαιρινούς!

- Πως θα τα καταφέρουμε όλα αυτά όταν ήδη έχουμε χάσει το 35% των πτητικών μας;

- Πως θα τα καταφέρουμε όλα αυτά όταν ήδη έχουμε χάσει μεγάλο μέρος των Δώρων και Επιδομάτων Αδείας;

- Τι λεφτά ΛΟΙΠΟΝ θα αφήσουμε στην οικογένεια μας που θα μας δει μετά από 5 μήνες όταν δεν θα φτάνουν σε εμάς του ίδιους για να φτάσουμε στις αεροπορικές βάσεις και να ζήσουμε αξιοπρεπώς σαν άνθρωποι;

Όταν γυρίσουμε πίσω θα έχουμε σπίτι, ή θα έχουν πετάξει έξω τις γυναίκες και τα παιδιά μας;

- Πως θα ζήσουμε με όλα αυτά στο κεφάλι μας και πιθανόν στοιβαγμένοι σαν τα πρόβατα;

Και όλα αυτά όχι για να παρακολουθήσουμε κάποιο απλό σχολείο, αλλά σε καθαρά ολοήμερες επιχειρησιακές αποστολές.

Οι χειριστές των πυροσβεστικών αεροσκαφών έχουν αποδείξει στο παρελθόν πολλές φορές τον επαγγελματισμό και το υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Τώρα όμως τώρα όλοι οι έμπειροι θέλουν να αποστρατευτούν (ήδη έχει ξεκινήσει) και όσοι δεν μπορούν να φύγουν είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση που του τα δημιουργεί αυτός που έπρεπε να τους λύνει το πρόβλημα, δηλαδή η ίδια η ΠΑ!!!

Η μέριμνα προσωπικού σε χειριστές που καλούνται να πετάξουν σε πραγματικές επιχειρήσεις είναι μηδαμινή!

Αντί στις δύσκολες στιγμές που περνάει η Πατρίδα, να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε που πρέπει να διοχετεύσουμε τους λιγοστούς μας πόρους, και η αεροπυρόσβεση είναι μάλλον ένας τέτοιος τομέας, αυτοί γίνονται συνεχώς χειρότεροι...

Ποτέ δεν σου δίνανε κάποιο κίνητρο για να πετάξεις ή για να κάνεις γύρω-γύρω με το αυτοκίνητο σου όλη την Ελλάδα, αλλά σου λένε ΤΩΡΑ να τα βάλεις και από την τσέπη σου.

Ενώ ήδη τα προηγούμενα χρόνια, με λίγο καλύτερο καθεστώς, οριακά τα φέρναμε βόλτα.

Εννοείται ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει.

Ας μας πηγαίνουν με τα οχήματα των ταξιάρχων τώρα που τους τα πήραν.

Εμείς τουλάχιστον ιδρώνουμε ...

Υπάρχει λύση ... ας μην μας στείλουν πουθενά (αναλαμβάνοντας την ευθύνη οι ίδιοι) ή ας βάλουμε χορηγό την SIEMENS επιτέλους!

Η δεύτερη λύση είναι πιο εφικτή λόγω εξοικείωσης των προϊσταμένων μας ...

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:ΕΝΑ ΓΡΑΦΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ,ΠΟΙΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!

Aπο τον Δημήτρη Πλαταρά



Τι παρατηρούμε στο παρακάτω άκρως ενδιαφέρον γράφημα;



-Επί Καραμανλή (1974-1981) το Δημόσιο Χρέος ανέβηκε ελάχιστα σε σχέση με την περίοδο της Χούντας.
-Το ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ έγινε επί Ανδρέα, όταν χάρη στις πολιτικές "ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ" και την κατασπατάληση των κονδυλίων της ΕΟΚ,το Χρέος κυριολεκτικά εκτοξεύθηκε σε τέτοια ύψη, ώστε να μην μπορούν οι επόμενοι Πρωθυπουργοί να το μαζέψουν!
-Επί Μητσοτάκη το Χρέος ανέβηκε κι άλλο, χάρη στην ολέθρια οικονομική πολιτική του με συνεχείς και ασύμφορες ιδιωτικοποιήσεις και αυξήσεις φόρων.
-Κατόπιν, επί Παπανδρέου και Σημίτη, το Χρέος συνέχισε να ανεβαίνει, για να σταθεροποιηθεί και να πέσει λίγο κατά την είσοδό μας στην ΟΝΕ (αν και τα τότε στοιχεία αμφισβητούνται από πολλούς, με τελευταία τη Μέρκελ που είπε πως "η Ελλάδα χαριστικά μπήκε στην Ευρωζώνη")!
-Επί Καραμανλή, το Χρέος φαίνεται να μειώνεται ελαφρώς, μετά βεβαίως την λαθροχειρία αυξήσεως του ΑΕΠ, με εξαίρεση την τελευταία διετία, όπου ανέβηκε.
-Επί Γιωργάκη, τα βλέπετε: Μόλις λίγους μήνες είναι στην εξουσία κι άρχισε πάλι η ανηφόρα!


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, λένε μερικοί. Και στην περίπτωση του Χρέους, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.


AΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!

ΑΥΤΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΣΕ ΙΣΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ:ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ,ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!


ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΨΙΜΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΕΠΟΧΗΣ" ΑΝΔΡΕΑ,ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ!


ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΑΝΙΔΕΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ,ΝΑ ΜΗ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 29 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ!