Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Αρνείται και πάλι την έρευνα στις καταθέσεις των βουλευτών η Ν.Δ


Από το ΒΗΜΑ:
Για παραπλανητική και ταπεινωτική διαδικασία κάνει λόγο η Ν.Δ. σχετικά με την πρωτοβουλία της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής για τον έλεγχο του πόθεν έσχες των βουλευτών να δώσει συνέχεια στην έρευνα για τυχόν καταθέσεις Ελλήνων βουλευτών στην Ελβετία και αντικείμενο έρευνας την περίοδο από το 2007 έως σήμερα.

Η Ν.Δ. που δεν πρόκειται, όπως τονίζει να λάβει μέρος σε μια τέτοια «ταπεινωτική για τη Βουλή» και παραπλανητική διαδικασία, αντιπροτείνει να...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ - ΨΩΝΙΖΩ & ΚΕΡΔΙΖΩ - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 201

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ

Α. ΚΛΗΡΟΥ    Δ Ω Ρ Ο    Κ Α Τ Α Σ Τ Η Μ Α
3133    ΑΝΔΡΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ    ΣΧΙΝΑΣ
3186    ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΠΟΤΕΣ    ΩΡΑΪΣΜΑ
3210    ΦΟΡΕΜΑ    J & S
3217    ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ    ΜΠΕΘΑΝΗ ΕΛΕΝΑ
3561    ΡΟΛΟΪ ΤΟΙΧΟΥ    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ MEGA ELECTRICS
4904    ΑΝΔΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ    ΚΙΚΙΔΗΣ MEN'S FASHION
6034    ΠΟΝΤΙΚΙ Η/Υ    ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
6528    ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΤΣΑΝΤΑ    STARDUST

ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ!



Σε απάντηση της ερώτησης (Αρ. Πρωτ. 1848/23-11-11) που κατατέθηκε από τον Ανεξάρτητο Βουλευτή Αττικής, Βασίλη Οικονόμου, αναφορικά με την απόδοση του 15% της Ειδικής Εισφοράς του άρθρου 19 του ν. 3054/2002 (Έσοδα του «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών») προς τους Δήμους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας – Ειδυλλίας και Μεγάρων,  ο  Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ιωάννης Μανιάτης, μας απάντησε ότι τον Δεκέμβριο του 2011 επανακαθορίστηκε ο τρόπος υπολογισμού του ποσοστού από το ειδικό τέλος που θα αποδίδεται στον κάθε Δήμο. Έχει αποφασιστεί να δοθούν συνολικά 2.244.885,02 € συνολικά στους δικαιούχους Δήμους και εκκρεμεί (!) απόφαση του ΥΠΕΚΑ για την ενίσχυση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων των Δήμων που δικαιούνται την ανταποδοτική αυτή ενίσχυση.

προστασία προσώπων ειδικών κατηγοριών που διορίστηκαν βάσει του Ν. 2643/1998 σε φορείς του Δημοσίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε απάντηση της ερώτησης (Αρ. Πρωτ. 23439/23-09-11) που κατατέθηκε από τον Ανεξάρτητο Βουλευτή Αττικής, Βασίλη Οικονόμου, στην προηγούμενη κυβέρνηση αναφορικά με την προστασία προσώπων ειδικών κατηγοριών που διορίστηκαν βάσει του Ν. 2643/1998 σε φορείς του Δημοσίου,  ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Ιωάννης Κουτσούκος, μας απάντησε ότι δεν μπορούν να  υπαχθούν στην εφεδρεία συγγενείς ΑμεΑ, ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω καθώς και πολύτεκνοι. Προστατεύεται με αυτό τον τρόπο ένα μέρος των προσώπων που υπάγονται στο ν. 2643/1998 ανεξαρτήτως αν έχουν διοριστεί με τις διατάξεις του. Δεν υπάρχει ειδική μέριμνα για τις κατηγορίες των ΑμεΑ κάτω του 67%, των Τριτέκνων και των Τέκνων Αναπήρων Πολέμου και Εθνικής Αντίστασης.

Διαβάστε στην ΑΠΟΨΗ (5-1-12)


Το εβραϊκό όνομα “Ιωάννης” αντιστοιχεί με το ελληνικό “Θεόδωρος”

γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
Εκατομμύρια οι Γιάννηδες στον πλανήτη (Ιωάννης και Ιωάννα, αγγλικά: Johnny, Jack et John, ισπανικά: Juan, ιταλικά: Giovanni) αλλά ποιος αναρωτήθηκε ποτέ τι σημαίνει το όνομα του; Προέρχεται από την εβραϊκή φράση Y(eh)okhanan ( יוחנן )   και σημαίνει «η εύνοια του θεού (Γιαχ : θεός), το δώρο του θεού». Αντιστοιχεί με το ελληνικό όνομα «Θεόδωρος» . Το όνομα “Θεόδωρος” απαντά από τους προ Χριστού, αιώνες (π.χ. ο μαθηματικός Θεόδωρος ο Κυρηναίος) αλλά εξαπλώθηκε ως βαφτιστικό όνομα στους πρώτους μετά Χριστόν αιώνες σύμφωνα με την τότε παράδοση να εξελληνίζουν τα ονόματα (π.χ. Yokhonan)  που δεν είχαν ελληνική καταγωγή. Τελικά, όμως, επικράτησαν και τα δύο (Ιωάννης και θεόδωρος).
Το όνομα Y(eh)okhanan ( יוחנן )  > Ιωάννης ήταν διαδεδομένο στους Εβραίους, στην εποχή της γέννησης του Χριστού: α) Ιωάννης ο Βαπτιστής γιος του Ζαχαρία (Zekharyah: «ο θεός έχει θυμηθεί») και της Ελισάβετ (eliseva: «ο θεός φέρνει τον πλούτο»), β) ο Απόστολος, αδελφός του Ιακώβου (το όνομα Ιάκωβος συνδέεται με το εβραϊκό ageb :φτέρνα). Σύμφωνα με τη βιβλική αφήγηση, Γένεσις 25, 26, ο Ιακώβ εξήλθε, κατά τον τοκετό, κρατώντας τη φτέρνα του δίδυμου αδελφού του Ησαύ).

Η ερμηνεία της λέξης: καλικάντζαρος


Μια από τις πιο γνωστές λαϊκές δοξασίες είναι αυτή των καλικάντζαρων. Σ’ ολόκληρη την Ελλάδα, από τα Χριστούγεννα έως την παραμονή των Φώτων,  πιστεύουν πως βγαίνουν οι Καλικάντζαροι. Κατά τη λαϊκή φαντασία, είναι «μαυριδεροί με κόκκινα μάτια, με τρίχινα πόδια, με χέρια σαν της μαϊμούς κι έχουν όλο το κορμί τους τριχωτό. Μπαίνουν στα σπίτια και τρώνε τις τηγανίτες και τα γλυκά».
Υπάρχουν πολλές εκδοχές για την ετυμολογική εξήγηση της λέξης καλικάντζαρος. Οι πιο γνωστές απ αυτές είναι:
α) από το καλός + κάνθαρος (: το σκαθάρι, scarabaeus pilularius) > καλικάνθαρος (με αυτή την άποψη συμφωνούν οι περισσότεροι: Κοραής, Κουκουλές, Μπούντουρας Boll.
β) Ο Ν. Πολίτης μεταφέρει την λαϊκή εκδοχή ότι οι Καλικάντζαροι είναι βρικόλακες Ατσιγγάνων: (Κάλι +Γάντζαροι)
γ) από τη λατινική λέξη caligatus > καλίγατος
δ) από το “καλός + κένταυρος”, κατά τον Lawson
ε) από το  “λύκος + κάνθαρος” ή από το “καλός + τσαγγίον” ή από το “καρκάντζι” (: ο τσουρουφλισμένος)

Γιατί γιορτάζουμε τα Θεοφάνια στις 6 Ιανουαρίου;


                              Τα Θεοφάνια: μια αρχαιότερη εορτή από τα Χριστούγεννα»

γράφει ο Δημήτριος Μόσχος, Λέκτορα Γενικής Εκκλησιαστικής Ιστορίας Τμήματος Θεολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών
«Στις 6 Ιανουαρίου κλείνει ένα πλουσιότατο σε λατρευτικά δρώμενα, παραδοσιακά έθιμα και μακραίωνες συνήθειες Δωδεκαήμερο, που συνδέεται με κεντρικά στοιχεία του χριστιανικού Ευαγγελίου: την κατά σάρκα γέννηση, την Περιτομή και τη Βάπτιση του Ιησού Χριστού, που είναι βασικοί σταθμοί της Ενανθρώπησης του Θεού στον κόσμο. Παράλληλα, την 1η του έτους εορτάζεται και η μνήμη του μεγάλου Πατέρα της Εκκλησίας μας, Βασιλείου αρχιεπισκόπου Καισαρείας της Καππαδοκίας. Ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων κάνουν το διάστημα αυτό έναν πόλο εορταστικό και λατρευτικό στην καρδιά του χειμώνα, που συμπληρώνεται από τον αντίστοιχο εαρινό, δηλαδή εκείνον των πασχαλίων εορτών. Πώς προέκυψε όμως ιστορικά το εορταστικό αυτό σύμπλεγμα;