Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Με 500 ευρώ δεν ζεις Εξεγείρεσαι!





Nόμος είναι το δίκιο του εργοδότη και το δίκαιο του δανειστή - τοκογλύφου! Αυτή είναι η εφιαλτική πολιτική της συγκυβέρνησης του μαύρου μετώπου ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, που οδηγεί την εργαζόμενη πλειονότητα σε πρωτοφανή καταβύθιση των μισθών και των συντάξεων.

Κοινή δράση της αριστεράς. Ανάγκες, αναθέματα και εκλογικά τεχνάσματα

Παναγιώτης Μαυροειδής
Η πρωτοβουλία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να απευθύνει δημόσια πρόσκληση για κοινή δράση προς  ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, άλλη αριστερά, τροφοδοτεί μια ενδιαφέρουσα συζήτηση ανάμεσα σε πολιτικά ρεύματα, κομμουνιστές και αριστερούς αγωνιστές, δηλωτικό των ευρύτερων διεργασιών ανάμεσα στον μαχόμενο κόσμο.Στο πλαίσιο αυτό δημοσιεύσαμε ήδη στο ιστολόγιο μας (Διάλογος για την πρόταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) , δύο πολύ ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις  συντρόφων, αντιπροσωπευτικές σε σημαντικό βαθμό του τρόπου που ένα σημαντικό τμήμα αριστερών ανθρώπων τοποθετείται απέναντι στο ζήτημα της κοινής δράσης ή/και ενότητας της αριστεράς.
Στο σημείωμα αυτό, παρατίθενται ορισμένες σκέψεις, με αφορμή αυτές τις παρεμβάσεις.
Κοινή δράση κομμουνιστών και αριστερών, αγωνιστική  ενότητα εργαζομένων-ανέργων, κοινωνική συμμαχία ανατροπής

ME AIXMEΣ ΠΡΟΣ ΥΠΕΚΑ ΚΑΙ ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΟΛΥΖΟΥ

Με αιχμές προς το ΥΠΕΚΑ και το υπουργείο Υποδομών συνοδεύτηκε η παραίτηση του προέδρου του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, Γιάννη Πολύζου, αφενός για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση ψήφισης του σχεδίου που είναι έτοιμο εδώ και ένα χρόνο, αφετέρου για την προώθηση ρυθμίσεων που το ακυρώνουν. Η ρύθμιση για τα αυθαίρετα, η πριμοδότηση της εκτός σχεδίου δόμησης, ο νέος...
οικοδομικός κανονισμός που δίνει μπόνους τετραγωνικά, το σχέδιο νόμου για το Ελληνικό που θα δημιουργήσει ανταγωνιστικό πόλο προς το κέντρο της Αθήνας, είναι μερικά από αυτά.
Ο κ. Πολύζος αναφέρθηκε στην ανάγκη να στηριχθεί το κέντρο που μαραζώνει πληθυσμιακά και οικονομικά, αντί να λαμβάνονται μέτρα που ενθαρρύνουν την εγκατάλειψη του. Την ίδια ώρα ο πρώην πρόεδρος του οργανισμού αποκαλύπτει το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών για κατασκευή αυτοκινητοδρόμου, μήκους 127 χλμ και προϋπολογισμού 1,5 δις, που θα ξεκινά από τα Μέγαρα μέχρι το Μαραθώνα - θα ενώνει με υποθαλάσσια Μέγαρα με Σαλαμίνα και στη συνέχεια με δεύτερη υποθαλάσσια τη Σαλαμίνα με το Πέραμα θα συνεχίζει στην παραλιακή για να διασχίσει στο ύψος της Αργυρούπολης με τούνελ τον Υμηττό μέχρι τα Μεσόγεια.
Ο Γιάννης Πολύζος τόνισε ότι το δίλημμα είναι ξεκάθαρο – «είτε θα επιλέξουμε μια πόλη που αναπτύσσεται άναρχα προς κάθε κατεύθυνση, είτε θα ενισχύσουμε την επιστροφή στο κέντρο της πόλης που ερημώνει πληθυσμιακά και μαραζώνει οικονομικά. Καμία προσπάθεια αναζωογόνησης του κέντρου δεν θα πετύχει με τέτοιες ανταγωνιστικές πολιτικές που στέλνουν την κατοικία εκτός λεκανοπέδιου».
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία την τελευταία οχταετία ο πληθυσμός της Αθήνας μειώθηκε κατά 18%, ενώ αυξήθηκε αντίστοιχα ο πληθυσμός στην Ανατολική Αττική κατά 30%.

πηγή: fimotro