Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Τα 10+1 χρυσά προνόμια των Ελλήνων βουλευτών

πηγή: protothema.gr
Συνολικά 20.203 ευρώ τον μήνα δαπανά η Βουλή των Ελλήνων για κάθε βουλευτή προκειμένου να καλύψει την τυπική του αποζημίωση, αλλά και μια σειρά φανερών και κρυφών προνομίων.
Την ώρα δηλαδή που οι βουλευτές νομοθετούν προκειμένου ο κατώτατος μισθός στον ιδιωτικό τομέα να περιοριστεί στα 450 ευρώ τον μήνα, οι ίδιοι επιβαρύνουν τα δημόσια ταμεία με 673,4 ευρώ την ημέρα! Πάντως, ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων έδειξε αποφασισμένος να καταργήσει πολλά από αυτά τα προνόμια που προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι δηλώσεις του νέου προέδρου της Βουλής κ. Ευάγγελου Μεϊμαράκη, ο οποίος ξεκαθάρισε: «Είμαστε υποχρεωμένοι να περιορίσουμε τις σπατάλες και τις περιττές πολυτέλειες. Οφείλουμε να επανεξετάσουμε προνόμια που δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις». Πέραν αυτών, το επόμενο διάστημα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Κοινοβουλίου θα υποχρεωθούν να δώσουν στη Δικαιοσύνη όλα τα στοιχεία που περιγράφουν ακριβώς το πόσο κοστίζει ο κάθε βουλευτής.

Κι όμως τα ΕΛ.ΠΕ. ρυπαίνουν επικίνδυνα την περιοχή μας

Πέραμα Μεγάρων: Οριακά στο μέγιστο εκπομπές κοντά στα ΕΛΠΕ καρκινογόνου ουσίας!
Ι.Πομώνης: Η Νομαρχία έκρυβε τα αποτελέσματα μελέτης ως επτασφράγιστο μυστικό
πηγή: megara.org

Μέση τιμή 5.0 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα της καρκινογόνου ουσίας  βενζόλιο, με ανώτατο όριο το 5.0, μετρήθηκε στον χώρο κοντά στις εγκαταστάσεις αποθήκευσης καυσίμων στο Πέραμα καθώς και αυξημένες ποσότητες τολουόλης, ουσίας η οποία επηρεάζει το ανθρώπινο κεντρικό νευρικό σύστημα.
Τα αποτελέσματα των μετρήσεων προέκυψαν από μελέτη, επίβλεψη της οποίας  είχε ο Επίκουρους Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Ε. Μπακέας η οποία πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Ιουλίου 2009 και Σεπτεμβρίου 2010.
Η συγκεκριμένη μελέτη είχε παραγγελθεί από τη Νομαρχία Δυτικής Αττικής προκειμένου να προσδιοριστούν οι πτητικές οργανικές ενώσεις σε σχέση με την Κοινοτική Οδηγία 2000/69/ΕΚ στο Θριάσιο Πεδίο.

Aγαπώ τη πόλη μου γι αυτό Ποδηλατώ

Αγαπώ τη πόλη μου γι αυτό Ποδηλατώ Το ποδήλατο...
Δημήτρης Ρούσσης
Το ποδήλατο δεν είναι κάτι καινούριο, δεν είναι ένα νέο μέσο μετακίνησης. Η ρίζες του ξεκινούν απ’ το 1817, καθώς στην Ελλάδα «ήρθε» το 1885. Αυτό που είναι νέο για πολλούς από εμάς είναι η χρησιμότητά του και τα οφέλη του που μας «ξύπνησαν» ξαφνικά μέσα στη σήμερον εποχή.
Ζώντας σε μια πόλη που έχει αρχίσει να έχει σοβαρές ανάγκες οξυγόνου, χαμηλότερης θερμοκρασίας, χαμηλότερου θορύβου, κυκλοφοριακό και πρέπει κι εμείς να βάλουμε ένα μικρό λιθαράκι στο να χτίσουμε το «καλύτερο».
Η πόλη των Μεγάρων, στο κέντρο της, έχει δυο λόφους και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, τι άλλο, ανηφόρες. Οι κάτοικοι όμως που ζουν στους λόφους είναι μικρό ποσοστό στο σύνολο και μάλιστα αρκετοί από αυτούς δεν έχουν αποτραπεί στην χρησιμοποίηση φιλικών στο περιβάλλον μέσων μεταφοράς.