Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Είμαι επικίνδυνα ανεξάρτητη


«Είμαι επικίνδυνα ανεξάρτητη. Ο πόλεμος για  την καρέκλα, πολυθρόνα, καναπέ  δεν με εμπνέει, δεν μου ταιριάζει. Θα συνεχίσω όμως να διεκδικώ, δυναμικά την βουλευτική έδρα, για να μην βολευτούν σε «καρέκλες» ορισμένοι εξαρτημένοι.» δήλωσε η Αρβανίτη-Πρεβεζάνου Ευγενία, τ. Βουλευτής Αττικής

Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2014
Στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ), στην διάρκεια των διεργασιών του  2ου συνεδρίου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, συνάντησα, την κα Ευγενία Αρβανίτη-Πρεβεζάνου, πρ. βουλευτή  Αττικής. Την πλησίασα μετά από την συζήτηση που είχε με τον Πρόεδρο του κινήματος ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ και θέλησα να  συζητήσω μαζί της, καθώς στο Ιδρυτικό Συνέδριο των ΑΝ.ΕΛ, πέρυσι τον Απρίλιο, είχε δεχτεί επίθεση από ανερχόμενο τότε στέλεχος του κινήματος. Το αποτέλεσμα ήταν η μεταφορά της στο νοσοκομείο και η εκδίωξη του Κυριάκου Τόμπρα, από τους Ανεξάρτητους Έλληνες.


 -       Κα Αρβανίτη-Πρεβεζάνου, πριν από λίγο άκουσα τον κ. Δημαρά να σας αποκαλεί «επικίνδυνη». Τι ακριβώς εννοούσε; Αφορούσε την περιβόητη επίθεση που δεχτήκατε, εδώ ακριβώς που βρισκόμαστε, με τα γνωστά αποτελέσματα;
-        Σαφώς και η υπόθεση “Τόμπρας” ήταν για εμένα, μια εξαιρετικά δυσάρεστη στιγμή και  επώδυνη, τραυματικά εμπειρία. Θεωρώ ότι, αν και η δικαστική οδός δυστυχώς, είναι μια χρονοβόρος διαδικασία, στο τέλος θα αποδοθεί δικαιοσύνη. Ομολογώ ότι ένοιωσα παράξενα όταν και στην αρχή του συνεδρίου με πλησίασε ο κ Τέρενς Κουίκ και μου είπε  να είμαι χαλαρή  και τώρα όπως πριν από λίγο είδες  τον κ. Δημαρά, να με αποκαλεί «επικίνδυνη». Και επειδή «επικίνδυνη» μοιάζει αρνητικός χαρακτηρισμός, πιστεύω ότι κάποιος γίνεται επικίνδυνος, όταν είναι καθαρός, άρα  ελεύθερος από δεσμά και κυρίως ανεξάρτητος να διεκδικεί, χωρίς να φοβάται συνέπειες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, κάποιοι να ενοχλούνται από την παρουσία του. Σχετικά με την επίθεση που δέχτηκα έμαθα, εκ των υστέρων, ότι ήταν για μια …«καρέκλα». Ο πόλεμος για  την καρέκλα, πολυθρόνα, καναπέ  δεν με εμπνέει, δεν μου ταιριάζει. Θα συνεχίσω όμως να διεκδικώ, δυναμικά την βουλευτική έδρα, για να μην βολευτούν σε «καρέκλες» ορισμένοι εξαρτημένοι. Ως εκ τούτου σε όσους αναρωτιούνται το πόσο «επικίνδυνη» μπορώ να γίνω, διευκρινίζω ότι είμαι «επικίνδυνα ανεξάρτητη»
-        «Επικίνδυνα ανεξάρτητη». Κα Αρβανίτη-Πρεβεζάνου, τι ακριβώς εννοείτε;
-        Δεν έχω κάτι να με φοβίσει, να με δεσμεύσει, να με υποδουλώσει. Για να με πιέσουν να φοβηθώ, να τρομάξω, με έχουν κατηγορήσει  για πολλά και κυρίως για διαπλοκή, με απολαβές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Καθώς η δυσφήμιση γύρω από το όνομα μου ήταν έντεχνα σκηνοθετημένη σε εφημερίδες και τηλεόραση,  από πολιτικούς μου ίσως και όχι μόνο αντιπάλους, αντιμετώπισα πολλά προβλήματα στην πολιτική μου παρουσία. Υπήρξαν μέρες που τηλεοπτικά κανάλια ερχόντουσαν κάτω από το σπίτι μου για να βρουν κάτι να με κατηγορήσουν ακόμα και στις ειδήσεις. Πήγα στο ΣΔΟΕ και ζήτησα άμεσα να ελεγχθώ. Δεν έχω να κρύψω τίποτα. Ο γιος μου, ήδη έφυγε μετανάστης και την Τρίτη, η μητέρα μου, που μοναδικά έσοδα της είναι τα 220 ευρώ σύνταξη που λαμβάνει, απειλείται με άμεση φυλάκιση από χρέη και πρόστιμα στην εφορία από ΕΤΑΚ και ΕΝΦΙΑ, για ποσό που ξεπερνά το 1.100.000 ευρώ.
-        Δεν κατάλαβα καλά. Είπατε ότι η μητέρα σας χρωστάει 1.100.000 ευρώ στην εφορία;
-        Ναι καλά ακούσατε. Πρόκειται για μια αρχόντισσα που αρνείται να υπογράψει την παραχώρηση της περιουσίας της, σένα κράτος ανάλγητο, σένα κράτος - στυγνό εκβιαστή. Σε αυτό το κράτος που δεσμεύει την περιουσία της και δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ή ακόμα και να πουλήσουμε. Ταυτόχρονα περικυκλώνεται από καταπατητές και off shore  εταιρείες, ενώ τα διεθνή κοράκια περιμένουν την εκποίηση της σε εξευτελιστική τιμή. Εκποίηση που σύντομα θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικών πλειστηριασμών που δεν θα μπορεί κανείς ιδιοκτήτης να αντιδράσει, όπως κάνουμε τώρα έξω από τα Ειρηνοδικεία. Εσείς πως το κρίνετε; Με αυτές τις συνθήκες, η γονική περιουσία θα έρθει ποτέ σε εμένα ή ακόμα πιο απίθανο, θα την κληρονομήσουν τα παιδιά μου;  2500.000 οικογένειες είμαστε σκλαβωμένες από την εφορία. Κάθε Τετάρτη θα είμαι  «παρούσα» ‘όπου χρειαστεί και θα φωνάζω δυνατά, «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη». Εκείνο, λοιπόν που ίσως ορισμένοι δεν καταλαβαίνουν είναι ότι στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα της πατρίδας μας, δεν υποχωρώ ούτε όταν απειλούμαι ούτε όταν δυσφημούμαι, ούτε  καν με την απώλεια της περιουσίας μου.
-        Πείτε μας, πως βλέπετε τις διεργασίες του 2ο συνέδρι00ου τβν ΑΝ,ΕΛ;
-        Το συνέδριο  μόλις ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη. Είναι ενωτικό,  μαζικό. και ταυτόχρονα το προσκλητήριο για την δημιουργία μιας εθνικής, πατριωτικής και δημοκρατικής συμμαχίας. Διαφωνώ όμως απόλυτα, με την  προσχώρηση στο κίνημα. ατόμων που έχουν υπογράψει μνημόνια. Δεν θα ήθελα επαγγελματίες πολιτικούς να παραμερίσουν αλλά και να καπηλευτούν τον αγώνα μας και για το λόγο αυτό θα εστιάσω στο ζήτημα της ηθικής. Κανείς πολιτικός δεν πρέπει να έχει το ατιμώρητο, ούτε στην πολιτική ούτε στην ζωή. Η ηθική, σε σχέση με  την επιλογή των στελεχών του κινήματος των ΑΝ.ΕΛ. είναι σημαντική παράμετρος, που πρέπει να ληφθεί υπόψη και συζητήθηκε στο συνέδριο.
Θα ήθελα να κρατήσετε ότι πολλοί από τους πολιτικούς ασχέτως κομματικής τους ταυτότητας, υπερασπίζονται αξίες, αρχές και τους όρκους  που δίνουν. Αυτούς οφείλουμε να τους στηρίζουμε στους αγώνες τους.  «Ηθική» στην κοινωνία και στην πολιτική.  Οι πολίτες οφείλουν να είναι προσεκτικοί στις επιλογές τους.
-        Γνωρίσαμε ότι αρχικά να συνεργαστήκατε με το ΛΑΟΣ. Βλέπουμε τις πρόσφατες κατηγορίες μαύρου χρήματος και  φοροδιαφυγής που αφορούν τον Πρόεδρο Γ. Καρατζαφέρη;  Τι έχετε να πείτε για το θέμα αυτό;
-        Σας ευχαριστώ που με ρωτάτε ώστε να διευκρινίσω τα γεγονότα, ακόμα μία φορά. Το 2009, ακολουθώντας τις αρχές μου και τις πατριωτικές ιδέες όσων με στήριζαν, ως ανεξάρτητη πολιτικός. συνεργάστηκα, με το ΛΑΟΣ Αποχώρησα, για να παραμείνω συνεπής στις αρχές μου και να τηρήσω τις υποσχέσεις μου στον ελληνικό λαό. Από το 2012, συνεργάζομαι με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, συνυπογράφοντας την Ιδρυτική τους Διακήρυξη, την οποία όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις ακολουθώ.
Για όσους πουλάνε πατριωτισμό για ίδιον όφελος,  έχω κάνει  ήδη, αρκετές δηλώσεις. Όλοι οι ελεύθεροι, από κομματικές αγκυλώσεις, Έλληνες, πιστεύουμε ότι όσοι έχουν εμπλακεί με σκάνδαλα όπως SIEMENS, υποβρύχια, εξοπλιστικά, θα πρέπει να τιμωρηθούν. Και δεν είναι ικανοποιητική μόνο η επιστροφή των χρημάτων και η κατάσχεση περιουσίας, αλλά η παραδειγματική τους τιμωρία.
Το νόμιμο δεν είναι και ηθικόν και τα σκάνδαλα πάντα ξεσκεπάζονται. Και  επειδή όπως λέει ο λαός, «καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα», θα πάρω την ευκαιρία για να σας πω ότι ολοκληρώνω μια έρευνα για ένα βιβλίο που γράφω. Σε αυτό καταγράφω μεταξύ άλλων, ποιες κυρίες, πώς, κατά πόσο έχουν εμπλακεί και τι ρόλο έχουν διαδραματίσει τα τελευταία πενήντα χρόνια, στα ροζ σκάνδαλα, της ελληνικής πολιτικής σκηνής.
-        Ακούγεται ενδιαφέρον
-           Σκεφτείτε το αυτόματο διαζύγιο που νομοθέτησε ο Παπαδόπουλος, την περιβόητη  Ζαχοπουλιάδα και την πρόσφατη πτώση -αφού αναφερθήκαμε πριν λίγο- του Πρόεδρου του ΛΑ.Ο.Σ. Για την σχεδόν καταστροφική του πολιτική εξόντωση φημολογείται ότι τον «κάρφωσε» ανώνυμα κάποια κυρία. «Πίσω από ένα επιτυχημένο άντρα, βρίσκεται μια δυνατή γυναίκα. Πίσω από έναν κατεστραμμένο άντρα, βρίσκεται μια εξαπατημένη γυναίκα!»
-        Πιστεύω ότι σύντομα θα επανέλθουμε στο βιβλίο αυτό.
-        Ευχαρίστως.
Μια τελευταία ερώτηση για το τέλος. Κα Αρβανίτη-Πρεβεζάνου, πολιτικά τι να περιμένουμε;
Να μην ξεγελιόμαστε πια. Για ότι μας συμβαίνει, είμαστε υπεύθυνοι. Δεν μας προδίδουν οι ιδέες και οι αρχές που στηρίζουμε, αλλά τα πρόσωπα που επιλέγουμε να τις  εκπροσωπήσουν. Η αξιοπρέπεια μας επιβάλλει να έχουμε κόκκινες γραμμές. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ελπίδα να πάρουμε την Ελλάδα πίσω και να επανέλθει η  Δημοκρατία. Θα είμαι εδώ!

Σε λίγη ώρα είπαμε τόσα πολλά με την κα Αρβανίτη-Πρεβεζάνου Ευγενία, που ήταν ευχάριστη έκπληξη. Διαπίστωσα ότι πέρα από χαμογελαστή, είναι σοβαρή, δυναμική και θετική παρουσία. Σύντομα θα επανέλθω  για μια νέα συνέντευξη.-


Αναστάσιος (Τάσος) Παπαγεωργιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.